سوالات متداول از کمدشاپ
۱_سفارشها چند روزه ارسال میشن؟
_ بستهها با پست پیشتاز ارسال میشه و بستههای تهران، کرج، مازندران و گیلان ۴۸ تا ۷۲ ساعت و بقیه شهرستانها ۴ تا ۶ روزه به دستتون میرسه.
۲_سفارش ها رو چطور پیگیری کنیم؟
برای پیگیری سفارشها از طریق پیامک مطلع میشید و همچنین از طریق پنل کاربری یا کانال تلگرام https://t.me/komodeshop هم میتونید پیگیریشون کنید.
۳_بازه زمانی کار پشتیبانی در چه ساعاتی هست؟
پیشتیبانی آنلاین از طریق چت آنلاین، واتساپ به شماره ۰۹۳۷۴۱۲۸۴۷۸ و اینستاگرام از ساعت ۹صبح تا ۲۲ شب در خدمتتون هستیم.
۴_برای مرجوعی میتونیم اقدام کنیم؟
در صورتی که محصول زدگی و یا اشتباه در ارسال باشه تعویض میشه. برای شلوارها با توجه به اندازهایی که برای الگو وجود دارد اگر سایز شلوار موجود باشد تعویض صورت میگیرد و برای محصولات فری سایز با توجه به اینکه سایزی ندارند در زمان خرید به توضیحات دقت داشته باشید.
۵_ چطور سایز مناسب خود را پیدا کنیم؟
این قسمت در فروشگاه لحاظ شده و حین خرید میتونید به راهنمای انتخاب سایز مراجعه و سایز متناسب خود را انتخاب کنید و یا از طریق دایرکت و یا واتس اپ کارشناسان برای انتخاب سایز راهنماییتون کنن
۶_امکان کنسل کردن سفارش وجود دارد؟
بله تا زمانی که سفارش شما وارد مرحله بستهبندی و تایید نهایی نشده باشد میتوانید سفارش خود را لغو کنید و مبلغ به حساب کیف پولتون در اکانتی که ثبت نام کردید عودت داده میشود ، دقت داشته باشین که تا قبل از مرحله بسته بندی این کار انجام میشه و مبلغ به کیف پول عودت داده میشود ( واریز مبلغ به صورت نقدی به هیچ وجه انجام نمیشود )
۷_بدون ثبتنام هم میشه خرید انجام داد؟
بله اگر در سایت ثبتنام نکرده باشید در حین خرید ثبتنام شما به صورت اتوماتیک انجام میشه.
۸_میشه برای افراد دیگر هم سفارش داد؟
سفارش به نام شما ثبت میشه و میتونید در زمان ثبت شفارش آدرس جدید یا تغییر آدرس را به آدرس دلخواه خود انجام دهید.
۹_چطوری کد تخفیف بگیریم؟
_کدهای تخفیف در بازهای مختلف از طریق پیامک، پیج اینستاگرام، بلاگرها و … اعلام میشه و هنگام ثبت سفارش میتونید کد تخفیف اعلام شده برای محصول خاص یا همه محصولات را وارد کنید و از تخفیف استفاده کنید.